E-marketing & social media
Analiza popularności Polskiego Hip-Hopu oraz wpływ mediów społecznościowych i muzycznych serwisów streamingowych na jego rozwój
Media społecznościowe jako narzędzie promocji przedsiębiorstwa na przykładzie Netflixa
Wpływ pandemii COVID-19 na rynek e-commerce i e-marketing
Współczesny wpływ influencerów na decyzje konsumenckie
Wykorzystanie narzędzia chatbot w e-marketingu przedsiębiorstw
Zastosowanie mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku w sporcie
PR i komunikacja społeczna
Arabska Wiosna w krajach Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu w latach 2010-2014 w przekazie nowych mediów
Impact of Public Relation in Indian Media
Internet jako źródło zagrożenia w komunikcji młodzieży w Polsce w XXI wieku
Komercjalizacja wizerunku Świętego Mikołaja na podstawie kampanii reklamowej Coca-Coli
Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych na przykładzie służb wojskowych w Polsce w XXI wieku
Nowoczesne technologie jako element kampanii wyborczej na podstawie wyborów prezydenckich w 2015 r. i wyborów parlamentarnych w 2019 r. w Polsce
Rola public relations w kreowaniu wizerunku firmy w Polsce w XXI wieku
Wizerunek polityczny Petra Poroszenki w latach 2014-2019 w świetle Facebooka
Wpływ mediów na politykę w Polsce w XXI wieku
Współczesna reklama a propaganda – podobieństwa i różnice
Nauki o mediach
Adaptacje filmowe wybranych pozycji literatury zagranicznej dla dzieci i młodzieży na przełomie XX i XXI w.
Promocja książki na przykładzie wybranych tytułów prasy codziennej i stron internetowych
„Poradnik Domowy” w latach 2010-2012 jako przykład czasopisma dla kobiet Czasopismo edukacyjne „Français Présent” w latach 2009 – 2012. Charakterystyka ogólna
Miesięcznik „Art&Business” (2009-2012) jako przykład czasopisma o sztuce
Czasopismo hobbystyczne „Koń Polski” w latach 1966-2012. Charakterystyka ogólna
Struktura organizacyjna oraz profil klienta księgarni internetowej sklepu EMPIK
„Mamo to ja” jako szczególny przykład czasopisma dla kobiet w latach 2010-2012
Tygodnik „Nowy Łowiczanin” jako przykład pisma lokalnego w latach 2010-2012
Ogólna charakterystyka czasopisma dla kobiet „In Style” w Polsce w latach 2008-2012
Wizerunek kobiety w reklamie na łamach czasopism „Cosmopolitan” (1997-2013) i „Zwierciadło” (1957-2013)
„Magazyn Familia” (2008-2011) i jego elektroniczna kontynuacja – charakterystyka ogólna