Wypromowane prace

PR i komunikacja społeczna

Arabska Wiosna w krajach Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu w latach 2010-2014 w przekazie nowych mediów  

Impact of Public Relation in Indian Media

Internet jako źródło zagrożenia w komunikcji młodzieży w Polsce w XXI wieku

Komercjalizacja wizerunku Świętego Mikołaja na podstawie kampanii reklamowej Coca-Coli

Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych na przykładzie służb wojskowych w polsce w XXI wieku

Nowoczesne technologie jako element kampanii wyborczej na podstawie wyborów prezydenckich w 2015 r. i wyborów parlamentarnych w 2019 r. w Polsce

Public relations w Policji w Polsce w XXI wieku

Rola public relations w kreowaniu wizerunku firmy w Polsce w XXI wieku

Wizerunek polityczny Petra Poroszenki w latach 2014-2019 w świetle Facebooka

Wpływ mediów na politykę w Polsce w XXI wieku

Współczesna reklama a propaganda – podobieństwa i różnice

Nauki o mediach

Adaptacje filmowe wybranych pozycji literatury zagranicznej dla dzieci i młodzieży na przełomie XX i XXI w.

Promocja książki na przykładzie wybranych tytułów prasy codziennej i stron internetowych

„Poradnik Domowy” w latach 2010-2012 jako przykład czasopisma dla kobiet Czasopismo edukacyjne „Français Présent” w latach 2009 – 2012. Charakterystyka ogólna

Miesięcznik „Art&Business” (2009-2012) jako przykład czasopisma o sztuce

Czasopismo hobbystyczne „Koń Polski” w latach 1966-2012. Charakterystyka  ogólna

Struktura organizacyjna oraz profil klienta księgarni internetowej sklepu EMPIK

„Mamo to ja” jako szczególny przykład czasopisma dla kobiet w latach 2010-2012

Tygodnik „Nowy Łowiczanin” jako przykład pisma lokalnego w latach 2010-2012

Ogólna charakterystyka czasopisma dla kobiet „In Style” w Polsce w latach 2008-2012

Wizerunek kobiety w reklamie na łamach czasopism „Cosmopolitan” (1997-2013) i „Zwierciadło” (1957-2013)

„Magazyn Familia” (2008-2011) i jego elektroniczna kontynuacja – charakterystyka ogólna